czwartek, 22 grudnia 2011

Takie tam...

Jeśli chodzi o moją książkę pod tym postem możecie pisać recenzję, ale w Wigilię będzię 5 rozdział tej książki specjalny bo Świąteczny. Już się nie mogę doczekać :) a wy?
Co dostaniecie pod choinkę?? Ale głupię pytanie nie odpowiadajcie na nie < Ja już siebie nie rozumiem>
Inny temat:
ANOREKSJA TO  JEST COŚ STRSZNEGO !!
Widziałam jeden blog Pro-ana i chyba jakieś wariatki go piszą, one chcą ważyć jak motyl <nie rozumiem ich> . Sami przyznajcie:

  •   Y.. Dajcie im spokój ja myślę że to wcale nie głupi pomysł się odchudzać nawet do 10 kg!
  • Ja bym w ten sposób się nie otchudzała , może bym posłuchała z kilka rad blogów Pro-ana ale nic więcej
  • Co wy se chyba żarty robicie, nigdy w życiu nie będę się sugerować radami Pro-ana (to jest dla mnie chorę) na własną rękę ludzie umierają :(
Dajcie koma z odpowiedzią ja wybieram 3! Zdecydowanie

4 komentarze:

  1. oczywiscie 3 :)

    kolin.miss100

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz Rację. Wpisałam w google pro-ana i weszłam w grafikę. Jak ludzie chcą się tak odchudzać? Przecież to wygląda szpetnie! Weszłam na jednego bloga, w którym jedna z dziewczyn pisała, że jest załamana bo zjadła budyń i przez to wygląda grubo; więc poszła na spacer z psem, żeby pobiegać, a do szkoły włożyła luźne ubrania, żeby nikt nie zauważył jaka jest gruba. Bez przesady ludzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. P.s. Chyba trafiłam na tego bloga co ty, bo też pisały tam że są motylkami, że chcą być jak motylki i takie tam...

    OdpowiedzUsuń
  4. nom . To ten sam , bo w tamtym też było o psie i wgl....

    OdpowiedzUsuń